Nya livet

(null)
Det var ett bra tag sen sedan sist. Jag lever ett helt annat liv nu än när jag skrev förra inlägget. Lämnade min trygga punkt, jobbet jag trivdes på och flyttade hemifrån. Det var dags och jag ångrar det inte en sekund. Jag trivs så bra både på jobbet och i min lägenhet. Jag kände redan första dagen på jobbet att här kommer jag trivas och det känns fortfarande lika bra som första veckan, fast ännu bättre för nu har jag verkligen lärt känna alla barn och all personal. Jag jobbar i en barngrupp på 20 barn i åldern 4-5 år. Lägenheten tog lite längre tid för mig att trivas i och bo in mig i, men nu har jag fått ordning på allt och det känns äntligen som ett hem. Jag tänkte att jag skulle försöka uppdatera ibland, men det blir när jag har tid och lust så vi får se när vi hörs igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0