Söndagsfika

Jag har haft en väldigt bra helg med familjen och bästis, och än är den inte slut! I lördags kväll var jag hemma hos Alice. Vi hade myskväll framför mello och såklart en massa prat på det. Idag när jag hade tränat klart och gjort mig i ordning ringde jag Alice och vi bestämde oss för att köra till Café Mandeltårtan för en fika. Det är ett jättemysigt café i Ronneby som har både lättare luncher och bakverk. Kändes lyxigt att få hänga med bästis två dagar på raken, händer aldrig nu för tiden. När vi gick i låg- och mellanstadiet följde vi med varandra hem och lekte varenda dag likaså på helgerna. Det har verkligen varit guldvärt att bo granne med min bästa vän hela livet, tills hon började gymnaiset och flyttade hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0