SUMMERBURST 2017

Detta året kom jag iväg till Summerburst. Velat dit så länge, äntligen säger jag bara! Det var precis lika magiskt som jag förväntat mig. Jag, Annie och Malin tog tåget tidigt på torsdag morgon. Vi har bott på hotell inne i stan och haft en sådan bra helg. Vi har shoppat på dagarna, förfestat på hotellrummet och självklart varit på festivalen. I fredags var Axwell och Ingrosso bäst. Lördagen såg vi fram emot mer eftersom Justin och David Guetta var där. Kan inte beskriva känslan över att få se Justin än en gång, magiskt! Trots ösregn i tre timmar var jag så lycklig över att vara där, att få hoppa, dansa och sjunga (skrika) till Justins låtar är något alldeles speciellt. När han sjöng Baby trodde jag att jag skulle smälla av av lycka. David Guetta var helt amazing också! Jag har alltid älskat alla hans låtar. Bästa helgen och bästa Summerburst. Hoppas vi ses nästa år igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0