Nya livet börjar nästa vecka

Förra veckan hittade jag äntligen en lägenhet! Vi har budat och gått på lägenhetsvisningar, men nu fick det bli en hyressrätt åtminstone så länge. Det är en tvåa på 53 kvm så det känns bra. Jag flyttar nu på lördag så det är snabba ryck som gäller, men det känns bra! Känner att det är dags att flytta hemifrån nu och det ska bli väldigt roligt. Ett helt nytt liv med ny stad, nytt och eget boende och nytt jobb. Kommer utvecklas och lära mig så mycket! Jag har köpt en ny säng och soffa och en hel del annat. Imorgon blir det Ikea med storasyster och tjejerna för att köpa allt annat nödvändigt. Åh vad jag har längtat efter att få inreda mitt eget hem. Det ska helt klart bli det roligaste med att flytta hemifrån! Nu kan jag äntligen köpa allt fint jag hittar i inredningsbutiker utan att det känns onödigt, för nu kommer det komma till användning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0