NOW IT'S TIME TO RELAX

Denna tisdagen har jag tillbringat hemma med mamma. Så skönt att jag är helt klar med allt i skolan, inget mer plugg. Det har varit mycket en lång period så jag behöver verkligen koppla av nu. Har till tisdag på mig sedan blir det studentvecka och fullt upp. Sååå roligt ska det bli! Idag har jag hunnit med lite av varje - sprungit, tränat på gymmet, lagat middag, rensat garderoben bland annat. Till kvällsfikat gjorde jag rabarberscones. Rabarber är verkligen en ny favorit hos mig, det är så gott till mycket! För något år sedan gillade jag inte alls rabarber, tänk vad man kan ändra sig.
Förra veckan när vi strosade runt på Kalmars gator i det fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0