THE BIG WEEK

Det kändes verkligen behövligt med en extra ledig dag nu inför den stora veckan. Jag har solat ett par timmar idag och bättrat på brännan. Nu har jag precis duschat, haft i hårinpackning och rakat benen. Imorgonbitti ska jag till skolan för att lämna in dator och skåpnyckel. Två av mina närmaste vänner tar studenten imorgon så när jag är klar i skolan ska jag titta på deras utspring. Åh det ska bli så roligt att se deras lycka! Sedan ska jag till Isabelles mottagning och fira. Kommer bli en härlig dag/kväll! Nu är det dags för ett kvällsmål som på bilden ovan. Naturell yoghurt med hemmagjord granola och färska jordgubbar. Något jag äter alldeles för ofta dvs. typ varje dag, men det är ju så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0