MIN MOTTAGNING

 Efter utspring och flaket åkte jag hem till min mottagning. Vi hade satt upp ett stort tält i trädgården för att alla skulle få plats. Mamma och pappa hade gjort det så fint med dukning och dekoration. Innan middagen minglade vi runt och som tilltugg åt vi snittar och krustader. Jag hade verkligen världens bästa student! Det var så härligt att ha alla mina närmaste där på min stora dag! Så otroligt tacksam för alla fina personer i mitt liv. Ni är guld värda allihopa. ♥
 
På kvällen tog jag med mig Alice och Sara och åkte till studentfesten. Det blev en grym kväll med alla studenter och lite annat folk. Dansade hela tiden och hade så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0