En bal på slottet

Första bilderna från balen ser ni här! Min baldejt är en barndomsvän till mig. Vi har gått på dagis ihop och i samma klass hela livet (tills nu på gymnasiet) så det var verkligen roligt att gå på balen med honom. 
 
Balen överlag blev en kväll värd att minnas! Vi var på ett slott och det var så fint där! Vi klarade oss från regnet och det serverades god mat inne på slottet. Efter trerätters flyttade de undan borden så vi kunde dansa resten av kvällen. Jag dansade verkligen hela kvällen och hade så roligt med alla vänner. Alla hade sagt tidigare att balen är överskattad, men det tycker absolut inte jag! Helt klart bland den bästa och finaste kvällen i mitt liv! Kommer kunna leva länge på detta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0