BACK TO NORMAL

Vi var kvar länge hos tjejerna igår eftersom vi passade dem hela kvällen och la dem. Frågar ni mig är att läsa saga för sina syskonbarn och natta dem bland det bästa som finns. Den kärleken jag känner till mina fyra guldklimpar är oslagbar. Så tacksam över att vi har sådant starkt band!
 
Idag ringde klockan vid sju och det var bara att hoppa ur sängen på direkten. Körde till skolan och hade lektioner som vanligt, kändes inte ens som vi hade haft lov. Jobbade klart med det vi skulle så klockan ett fick jag sluta. Nu ikväll har jag bakat tårta inför mitt kalas imorgon. Till middag ikväll gjorde jag en calzonepizza med spenat, fetaost och pinjenötter. Så gott! Hann även med ett härligt styrkepass på gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0