5:e februari 2016

Igår tog jag sovmorgon till halv nio, åt frukost med mamma och sen gjorde vi oss klara för att köra till Kalmar. Solen sken och det var så härligt med en roadtrip! Vi lämnade bilen inne i stan och medan dem på verkstaden fixade hjullager på den shoppade vi lite. När bilen var klar körde vi till mormor och morfar på middag. Vi hann även med ett stopp hos min storasyster innan vi körde hem på kvällen. Mycket att göra när man vill hinna träffa alla!
I skolan har jag fått en hel del gjort idag och efteråt tränade jag bodypump och cx på gymmet med Elaine. Det var lika härligt med ett svettigt pass som alltid! Hoppas ni har haft en bra fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0