CHRISTMAS SOON

Fjärde advent och nästa helg är det julafton, helt otroligt! Ikväll ska vi klä granen och dricka glögg. Jag har faktiskt inte bakat julgodis än så jag ska göra några olika sorter i veckan. I förmiddags var jag och Sara hos Alice ett par timmar. Vi fikade och pratade igenom livet, härligt med kvalitetstid med dem eftersom det tyvärr blir alldeles för sällan. Jag har precis bakat brownie till fikat imorgon på jobbet och nu ska jag titta på One Tree Hill och koppla bort allt för en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste du😘 Blev det Linus brownie😋❤️?

Svar: Tack finaste <3 Japp, det blev det! Alla älskade den :D <3
Linnéa Göstasson

2016-12-18 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0