Julstämning i vardagen

Jag jobbade från klockan nio till fem idag så det har varit en lång dag, men rolig! Vi gick till kyrkan för att titta på ett julspel och efteråt var det fika. Allt var så mysigt, så fick faktiskt lite julkänsla! Annars har det varit full rulle som vanligt med massa lek inne och ute. Spelat spel, pärlat, ritat, läst sagor osv. Imorgon jobbar jag bara till halv tolv, åh vad det ska bli skönt!
 
Förstår inte att det är ett helt år sedan jag var i USA. På ett sätt känns det såklart längesen, men absolut inte ett helt år!? Kanske några månader däremot. Ärligt talat har jag tänkt på resan varenda dag sedan vi kom hem. Det var helt underbart och jag vill uppleva allt igen och igen. Så tacksam över att jag fick uppleva allt som jag har drömt om. ♥
Centralpark i New York var magisk och inte det minsta överskattad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0