STRÖM IGEN

Strömmen är tillbaka! Åh vilken lycka! Jag höll på att bli galen, bara att kunna duscha hemma känns lyxigt nu. Haha, det har varit gått förvårnatsvärt bra dock. Har vant mig vid att det är mörkt överallt så glömmer bort att tända ibland. Dagen har varit bra på praktiken! Det känns helt ärligt som jag jobbar där nu och att jag är tillbaka i skolan på måndag känns konstigt. Slutade tidigt idag så det var härligt med en springtur när det fortfarande var ljust. Ikväll har jag slått in de första julklapparna! Tycker det är så mysigt att slå in paket, det är något visst med det eller hur?
New York, som jag saknar dig! Du är den finaste staden i världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0