KICK OFF

Idag var jag inne i stan tillsammans med alla andra UF-företagare på kick off. Vi var på en föreläsning och lyssnade på flera som berättade om lika saker och tipsade oss. Det var väldigt kul! Kom tillbaka till skolan vid ett, var klar med allt så kunde åka hem tidigare. Jag pluggar för fullt och ska fortsätta med det nu. Zumba klockan sju och som jag längtar!
 
Idag är the OTH day. ♥ 11 år sedan Pilot sändes och det är mycket känslor. Helt sjukt att det har gått 11 år. Jag saknar min serie varje dag. Jag är så otroligt tacksam för serien, skådespelarna, karaktärerna och allt som har med One Tree Hill att göra. Dem har förändrat fler liv än dem någonsin kommer veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0