Chase Them

Idag har dagen sett ut som den alltid gör på måndagar. Entreprenörskap, gymmet på håltimmen, massage och svenska sista lektionen. En bra dag! Vi ska ha praktiskt test på massagen på fredag och efter höstlovet ska vi börja massera på bänkar. Det ska bli kul! Kunde ta tidiga bussen hem idag! Ska plugga teori och när pappa kommer hem ska vi övningsköra och fickparkera. 
 
Måste bara dela med mig av min lycka över att det blir en FWTP3 i oktober nästa år också. Jag ser detta som min chans nu, tredje chansen faktiskt. Nästa år är det min tur! Min tur att få leva drömmen. Min tur att träffa mina förebilder. Min tur att vara lyckligast i världen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0