Ny vecka!

Nu är det måndag igen och en ny vecka har dragit igång. Vi började med matte och slutade med människors miljöer. Jag hade inte så mycket kvar så jag hann göra klart uppgiften och kunde jag åka hem tidigt. Kan ni fatta att det snart är april? Hur sjukt är det inte? Det är snart ett helt år sedan jag slutade 9:an och det känns som bara några månader sen förra sommarlovet. Jag får sån fruktansvärd ångest över tiden. Det känns knappt någon mening att längta till något längre för det roliga är över med en gång. 
 
Ikväll tänkte jag titta lite på matten hemma eftersom vi har prov nästa måndag. Det är ekvationer och inte det roligaste jag vet. Jag började läsa lite ur Pattie Mallettes (Justin Bieber's mamma) bok igår så tänkte fortsätta lite idag. Den är på engelska med! Hoppas ni mår bra. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0