Min födelsedag

Idag är det min födelsedag och jag fyller 17 år! Det är galet, helt galet. Blev väckt av att mamma och pappa kom in med presenter på morgonen. Det måste väl ändå vara det bästa sättet att vakna på?  Det är så mysigt. Vi gick ner och åt bananpannkakor till frukost och drack varsin smoothie. Mamma börjar klockan 12 och jobbar helgen och därför har jag inte mitt kalas med familjen/släkten förens nästa helg. Men det funkar ju bra det också. I vilket fall så blir det bara jag och pappa hemma idag, men vi ska ha det lika mysigt för det. Vi har inget internet igen så jag blir lätt uttråkad nu. Jag ska gå ut och powerwalka iallafall. Hoppas ni också får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0