29:e april 2014

Började morgonen med nationella skriftligt i engelska. Ämnet var "Role Models" och ni kan kanske gissa min lycka när jag såg det!? Blev så himla glad. Skrev självklart om mina fem största största förebilder. Bethany, James, Sophia, Hilarie och Chad. Därefter hade jag en håla på 4 timmar, lagom roligt. Jag satt ute i solen och pluggade. Tillslut var det dags för svenska redovisningen och det gick riktigt bra! Pratade helt utantill. 
 
Har suttit ute i solen en stund sen jag kom hem. Vid sju ska jag på zumba och det ska bli så kul. Är långledig nu, hela fem dagar och som jag ska njuta. Nedanför ser ni min härliga sommar outfit från idag! Älskar att kunna gå barbent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0