Biljetter till Gavin DeGraw är bokade!

Gissa vem som har biljetter till Gavin DeGraw's konsert den 9:e mars? JAG, JAG OCH JAG! Min underbara storebror bokade till mig imorse och jag är så jäkla glad! Tänk att jag ska få se Gavin, det känns helt sjukt. Jag menar jag trodde nog aldrig att det skulle hända. Han har ju för tusan varit med i One Tree Hill? Åh gud. Jag har dömt om det här, att få gå på hans konsert. Det kommer hända! Vilken lycka. ♥
 
Min dag kunde med andra ord inte blivit annat än bra! Bästa starten på dagen. Har haft det himla bra med mina fina vänner också. Känns underbart med helg nu och imon är det barndop för världens finaste Alva.
Jag och underbara Josefin idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0