Städat rummen!

Nu på morgonen har jag varit duktig och städat mina rum ordentligt. Så nu känns det fräscht igen. Målat naglarna i en fin röd färg också. Sitter här och funderar på om jag ska ta 7 eller 8 bussen på måndag när jag börjar skolan. Vill inte komma försent men jag vill inte heller vara inne i stan 1 timme innan. Haha, problem det där. Det löser sig nog. Det känns stört att sommarlovet är över. Detta är bara som vilken helg som helst. Sommarloven brukar gå snabbt, men så fort som detta har jag aldrig varit med om.
jag igår

Kommentarer
Postat av: Alisaaaaa

Så himla snygg!

Svar: Ska du säga!
Linnea Göstasson

2013-08-16 @ 17:14:39
Postat av: ....

Hej:) Ville bara säga att du har otroligt vackra ben:)

2013-08-16 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0