Sista sommarlovsdagen

Idag är det sista dagen på sommarlovet och jag vet att det kommer kännas förjävligt imorgonbitti när klockan ringer. Men jag spenderade dagen på bästa sätt! Med mamma, min syster och systerdotter. Vi har haft det så himla mysigt! Vi åkte en runda till byn där vi fikade och gick runt i dom butikerna som finns. Sen åkte vi hem hit igen och åt lasange till middag. Dom har precis åkt hem nu och jag ska strax hoppa in i duschen. Hoppas ni också har haft en fin dag ♥
mina nyfixade naglar som jag gjorde igår och fikat från idag på bilderna
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Linnéa; jag vet precis hur det känns... Men det kommer att bli SÅÅ bra; lovar!

2012-08-20 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0