Första skoldagen

Idag var det ju första skoldagen på typ 9 veckor och det var så kul att träffa alla igen! Endel har jag ju inte sett sen skolavslutningen i juni. Vi hade inga lektioner idag men vi gick på föreläsningar,fick våra skåpnycklar, schema och annat. Imon blir det en "vanlig" dag med riktiga lektioner. Vill inte tänka på läxor,prov och allt plugg som snart kommer. Det är ju det värsta...Alice och Sara åkte med mig hem efteråt. Vi åt ute på altanen i solen, gick en runda och sådär. Nu ikväll ska jag titta på life unexpected. Inte sett den serien innan men jag hoppas att den är bra, jag älskar verkligen amerikanska serier!
bild på oss tre när vi fotade i höstas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0