Syster och Systerdotter

Trots att det är måndag idag och första dagen på veckan, lite jobbigare att stiga upp då. Så kom jag upp och skolan funkade. Men när jag vaknade och såg mig själv i speglen så var mitt ögonlock helt igen svullet. har en äcklig liten vagel som man kan få i ögat när man är förkyld, då kunde ögonlocket svullna igen. Det var inte så kul att gå till skolan så, kunde ju inte ha smink heller, haha. När skolan slutade och jag kom hem var syrran och min systerdotter ellie hemma hos oss. Det var så kul och mysigt att träffa dom igen, gosade med lilla ellie som är så fin ♥ Mamma hade gjort vår favoritmat kroppkakor!!!! Det är så jäkla gott! Nu kom jag och mamma precis hem efter en gå/spring runda. Så nu blir det såklart mys framför tven med ensam mamma söker. Ha en fin kväll, pussar!

finaste ellie ♥
dåligt ljus med mobilkameran, men det blixtrar så mycket med systemkameran, det var därför jag tog med mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0