Prao på kaskad

Idag har jag praoat på kaskad som är ett äventyrsbad, det var faktiskt ganska kul. Endel saker var roligare än andra såklart, men det gick bra. Jag fick vara med när dom små barnen var på simskola, det var kul och dom var så duktiga. Sen har jag fått städa lite, och slappat. Vi gjorde inte så mycket den sista timmen så det var skönt. Jag ska dit imorgon med och sista dagen är på torsdag. Jag slutade vid tre och då mötte jag upp alice och sara. Vi gick och åt, gick runt lite i byn och sen till aerobicen som vi gör alla tisdagar. Jag hann inte blogga igår men efter skolan var jag med alice och sara. Vi var ute och tog bilder hela tiden, dom blev inte jätte bra. Men ganska och dom kommer upp här i bloggen någon dag, imorgon om jag hinner.
vi tre igår, jag älskar er bästa vänner

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :D Det är sådär, har börjat bli förkyld ;(

Vad ska du hitta på imorgon (Onsdag) då? :)



Kram

2011-09-27 @ 22:14:04
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0