Konfirmation och sen till bror och pojkarna!

Idag började vi läsa till konfirmationen för första gången, vi var ju på läger i somras som en början. Vi läser bara vart tredje lördag och det är ju inte så ofta. Det kommer nog gå bra, även om det inte alltid kommer vara roligt. Vi var där från tio till halv två. När det var slut åkte jag och pappa till min bror,linus och milo. Vi pratade och så, sen lekte och gosade jag med brorsbarnen hela tiden. Dom är världens goaste ungar! Det har varit en bra dag och nu ska jag ut på en powerwalk och det ska bli så skönt! Hoppas ni med har haft det bra idag.

linus och milo för en vecka sen när jag passade dom, ni är det bästa som finns ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-09-17 @ 16:40:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Aw, kul med blåsbubblor! :D

2011-09-17 @ 18:14:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0