En dag på stan!

Idag har jag och alice varit inne i stan från elva till fyra. Det har varit så himla mysigt, Vi har ätit god mat och glass. Tittat i alla affärer, det finns så många fina höst skor. Jag måste köpa nya skor, har tittat ut ett par som jag nog ska köpa. Jag fick med mig en vit stickad tröja hem (som jag har velat ha) ett snyggt slappt linne, som jag tänkte ha till dansen och såklart till annat och en ögonbrynsmall så jag ska forma ögonbrynen som jag vill ha dom. Det blev inte så mycket idag men det blev lite och jag blev nöjd med det. Det har varit en jätte bra dag på stan med bästis, med mycket skratt som vanligt. Nu ska vi mysa här hemma med varm smörgåstårta och en bra film. Hoppas ni med har haft en fin lördag, kram på er!

jag i stan idag, tog fram mina fina höst skor idag som jag köpte förra året, Älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0