Kalas för mamma och pappa!

Vi har firat mamma och pappa idag, mamma har fyllt år och pappa ska fylla år snart. Hela släkten har varit här och det har varit hur roligt och mysigt som helst. Vi har ätit mat och tårta, sååå jäkla gott! Bara pratat, har lekt massor med linus och milo och gosat med ellie. Dom är världens underbaraste ♥ Det har varit en jätte fin dag/kväll, så jag har inte haft tid till att blogga. Min systemkamera har gått sönder också, blir förbannad klarar mig inte utan den! Får hoppas att det går att fixa, min älskade kamera...Så vi får se när det kommer upp 'bra' bilder igen, med kameran alltså. Åh!!!
jag innan kalset, älskar min klänning från WEEKDAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0