Mys-Fredag

I skolan hade vi våra vanliga lektioner fast vi missade lite av no och so för att vi tränade till lucian. Det märks iallafall att det snart är jul, första advent på söndag och träning inför lucian. Jag trodde inte att jag skulle säga det här men jag längtar lite efter snön nu. Förra året var det snö redan nu, vill kanske inte ha det riktigt ännu men till 1:a december SKA det vara snö annars är det inte mysigt alls. Vi slutade tidigt idag och jag passade på att gå ut och springa när jag kom hem eftersom det var ljust då.  När jag hoppar på bussen på morgonen är det mörkt och när jag hoppar av bussen också. Tråkigt att det ska bli mörkt såhär tidigt...
vi fick en dumle klubba av buss chauffören, hur snällt och hur gott är det inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0