MIN ÄNGEL OCH JAG.

Jag har precis kollat på 'kvällen är din' med mamma och pappa,jag tycker om det programmet, väldigt bra är det faktiskt! nu när det är slut tänkte jag att jag kunde blogga lite..Igårkväll åkte jag och Alice ner till Sara, sen sov vi över där..vi hade en super mysig kväll! Alice åkte hem rätt tidigt idag för att hon skulle till sin sommarstuga, men jag stannade hos sara till halv 6, eftersom det har varit så varmt hela dagen, låg vi mest och solade hela dagen och drack smoothie. Imorgon ska jag och mamma passa Linus, det ska bli lika roligt som alltid!
Två bilder från dagen med min underbara Sara idag! (bilderna från igår får ni se någon annan dag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0