onsdag.

nu har nästan hela första veckan i skolan gått, snart är den över..det känns riktigt skönt, behöver helg nu! men det känns inte lika bra när man tänker på morgondagen, då det är torsdag..den värsta dagen på hela veckan,det är 5 minuter mellan precis varje lektion och en halvtimmes lunch..men vi ska nog klara av det. annars så har dagen varit helt okej idag, trots att vi slutade sent...efter skolan åkte jag och Sara med Alice hem, mina älskade tjejer! vi gjorde inte speciellt mycket, pratade mest om allt. men det är lika härligt det! nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok... eftersom vi ska göra det till svenskan och skriva vad den handlar om osv..
vi hörs imorgon eller någon annan dag, kramar!

jag för någon dag sen.
.

Kommentarer
Postat av: emma :)

allt bra? (a)

2011-01-13 @ 19:23:30
URL: http://emmascamera.blogg.se/
Postat av: emma :)

- ahrå :)

2011-01-13 @ 21:10:27
URL: http://emmascamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0