Fira jul idag!

jag nyss, ska hoppa i klänningen strax.
Vi ska fira jul idag så mormor,morfar och mina syskon med familj kommer till oss.  Det kommer bli så mysigt! Jag har alltid älskat julen, men snön fattas...jag har inte haft någon julkänsla alls i år. Imorgon på julafton ska vi spela en pjäs i kyrkan med konfirmationen på morgonen och sen ska vi fira lite jul hos mormor och morfar också. Med syrran,markus och ellie. Så jag öppnar lite julklappar imorgon med, hehe. På juldagen ska vi till farfar och fira på pappas sida. Kusiner,faster och så. Jag kommer ha fullt upp, så det blir nog inte så mycket bloggande. Jag hoppas ni får en underbar jul för det ska jag ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0