Onsdag

Onsdagar är den jobbigaste dagen i skolan på vårt schema, fast som tur är inte lika jobbig som torsdagen var på vårt förra schema. Så det har gått bra idag med. Vi hade bara teknik i en kvart, för han berättade bara lite vad vi skulle göra och sånt, så vi fick sluta mycket tdigare...då fick vi en timmes håla och nästan hela klassen gick ner till byn. Det är skönt att vara hemma nu, jag saknade sommarlovet redan efter första lektionen i måndags,men jag antar att man aldrig blir riktigt nöjd, någon gång måste man börja igen och det går ju bra när man väl börjat. Det finns ju fullt med underbara människor som gör dagarna så bra! Nu ska vi snart äta och sen ska jag och mamma ut på våran långrunda, det ska bli skönt!
jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0