20:e augusti 2011

Idag har det varit en sån dag då jag inte har haft någon lust till att blogga, men jag kände för ett göra ett inlägg till er nu.  Jag har varit med alice innan idag, vi har spelat wii,tittat på ännu fler avsnitt av andra avenyn, nu är vi fast i den serien igen har man börjat titta så kan man inte sluta, men det gör inget för den är såååå jäkla bra! Vi hade en riktig mys dag idag också, tack för denna dagen med bästis. Min faster och kusin var här en liten stund också nu ikväll, sen har jag och mamma varit ute på långrundan. Nu ska jag gå ner och lägga mig på soffan och titta på tv. hoppas ni har haft en bra dag som jag, pussar och kramar!

jag har verkligen inga nya bilder, glad tjej när bella,elaine och tracey sov hos mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0