Tre dagar kvar!

Jag har duschat för en stund sen och nu har jag gjort iordning håret och sånt, jag har pratat med alice med så jag ska gå upp till henne om en stund. Vi har inte träffats på en vecka eller något, så jag har saknat henne! Vädret är ju inte det bästa idag så det blir nog en mysdag inne och titta på filmer. Det låter kanon, eftersom vi älskar filmer. Det är bara idag och två dagar till kvar på sommarlovet, jag vill inte börja skolan,hade behövt några veckors till lov. Så nu ska jag njuta dem här sista dagarna, sommarlovet har som tur väl varit bäst, jag har gjort så mycket kul! Vi hörs senare idag och det kommer bland annat upp ett inlägg med några bilder från lägret.

jag för några månader sen, innan sommarlov börjat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0