Först till bror och sen till elaine!

Jag och mamma ska äta snart och sen åker vi till min bror en runda, träffar honom,maria och pojkarna en stund. Sen åker jag till elaine och sover där, det kommer bli lika bra som vanligt med den tjejen! Kommer bli en bra dag och kväll idag också. Imorgon åker elaine,jag och en massa andra till skåne för konfirmations läger som jag skrev igår. Det kan inte bli annat än bra med,elaine,tracey och isabelle. Jag är hemma på onsdag igen och det kommer upp tidinställda inlägg varje dag, bra va? så lite uppdatering får ni iallafall. Ni få ha det jätte bra, det kommer jag att ha iallafall! kramar ♥
min ängel och jag sist elaine,bella och tracey sov hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0