Hemma från konfalägret!

Det har åskat ikväll och sen har datorn krabbat, så internet har inte funkat men nu gör de det. jag kom hem från konfirmationslägret idag vid 3, vi åkte ju dit till åhus i söndags morgon och i lördags åkte jag till elaine och sov över hos henne till söndag då,vi hade det lika bra som vanligt! tittade på film och en massa annat kul. Konfalägret var bra, vi hade det jätte kul, även om vi inte fick så mycket fri tid som vi hade förväntat oss, haha! Vi var indelade i grupper och gjorde olika saker, badade och solade, gick en runda i byn och köpte godis och hade det bäst! vi fick efterätt varje dag med, hehe. men gott var det! Det är bara lite av det vi har gjort. Tack för dessa 4 dagarna alla! ♥



frida,hilda,emma och tracey ♥

finaste och bästa hilda ♥

jag och emma ♥
isabelle, emma och frida ♥

jag och älsklingsbella! ♥


Isabellé,Elaine,Tracey,Hilda,Emma och Frida Tack för dagarna, ni gjorde dem bäst och ni är så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0