Grym dag med bästis!

Jag har varit hos bästis hela dagen, jag gick upp till henne vid 10 på morgonen och så käkade vi frukost tillsammans, så tråkigt att äta själv, hehe. Sen har jag varit där tills nu ungefär, vi har varit ute och tagit fina bilder,lagat mat och käkat glass med cola sås och strössel.Vi har även suttit lite vid datorn och lyssnat på härliga låtar, det har varit en grym dag som vi alltid har. Nu ska jag strax ut på lång rundan med mamsen ska bli skönt!  bilderna på mig och alice från idag och dagens outfit kommer upp här i bloggen senare ikväll, ha en skön kväll, pussar!

tre bilder på mig och alice från idag, dem vi tog ute kommer som sagt sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0