Första skoldagen

Idag gick vi till skolan för första gången på två månader, det kändes lite konstigt för det var så länge sen, men när man hade kommit dit och var med klassen kändes som vi hade kommit tillbaka från en helg. haha, helt galet. Det är tråkigt att sommarlovet är slut och jag saknar lovet redan, men det är ganska skönt att vara tillbaka och träffa alla igen med. Jag åkte till alisa igår och sov där tills idag, så gick vi till skolan tillsammans. Vi hade det såklart jätte bra. I skolan fick vi våra nycklar till skåpen,vårt nya schema och pratade om sommaren. Vi hade några lektioner med, men det var inte så många,vi behövde inte göra så mycket på dem heller. Jag tog bussen hem efter skolan och då åkte alice och sara med mig hem, vi gjorde egentligen inte så mycket, åt och bara pratade om allt.
hoppas ni har haft en fin dag, kram!

jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0