jag älskar dig något obeskrivligt mycket.

det har inte funkat att ladda upp bilder här i bloggen på min dator på länge..det är lite därför jag inte har uppdaterat särskilt bra, det känns tråkigt att blogga utan bilder, men nu ikväll funkade..rena turen! iallafall så är det redan torsdag imorgon,dagarna bara rinner iväg..dom går hur snabbt som helst, fast det är ju bara bra! skolan var precis som vanligt..inget nytt alls, jag åkte med alice hem efter..vi gick ut en runda och tog lite bilder, pratade..skrattade och lyssnade på musik, jag gick hem vid 6tiden, sen dess har jag pluggat, engelska, so och no..det är verkligen inte kul,hade helst bara skippat att plugga överhuvudtaget,men nu har jag pluggat klart för ikväll..skönt det! sen har jag tittat på bonde söker fru med mamma och pappa med.. lite småmysigt att ligga på soffan och titta på det nu när det är höst faktiskt! ja vad mer? ingenting..nu har jag inget mer att berätta, imorgon är det ju som sagt torsdag, då går jag med alisa hem och sen sticker vi till dansen..så det blir nog bara bra! vi hörs nog imorgon,jag ska försöka uppdatera..
ni få ha det så bra, kramar!

här har ni 3 bilder på mig och alice från idag..(tog dom från alice blogg)
älskadebästavän..tack för att du finns, och för att du har funnits vid min sida hela mitt liv, du förstår inte hur jag glad jag är att jag har dig..jag älskar dig något obeskrivligt mycket, du är det bästa man kan få! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0