bara imorgon med, sen är det äntligen höstlov.

har precis duschat nu..och sen ätit lite med, det var ju dans idag, det var bara jag och alisa där idag, så vi var själva..haha! men det var faktiskt jättekul iallafall! så dansen gick bara bra..efteråt hämtade pappa mig sen gick vi in till börjes, jag skulle köpa godis tills imon för vi ska kolla på film med klassen..och sen kommer det efterlängtade höstlovet! det är helt sjukt vad skönt det ska bli med lov nu..det behövs verkligen, orkar knappt stiga upp ur sängen på morgonen längre, så nu ska jag sova ut..det ska bli så skönt! ja nu vet ni hur min dag har varit..snart kommer mamma hem med, hon har varit på ullared med jobbet, sa till henne att köpa twilight och new moon, och det hade hon gjort igår med..så bra så!ni får ha en bra kväll..så hörs vi nog imorgon, kramar!

jag och alisa innan idag..polkagrisar är mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0