barnvakt åt min underbara brorson.

Just nu ligger jag och Alice i soffan och tittar lite på tv..vi har precis varit ute i snön, himla mysigt måste jag säga! Alice kom vid 3 idag ungefär, sen har hon varit hos mig tills dess och ska sova här till imorgon, Sen har jag passat Linus idag också, han kom vid halv 10 idag på morgonen, så vi har haft det så bra man bara kan ha! det är alltid lika roligt med honom, så vi har varit inne och busat,lekt med lego, tittat på pippi..och självklart varit ute och lekt i snön, åkt pulka och så..hur mysigt som helst har det varit! Linus åkte hem vid 4, så nu sitter som sagt jag och Alice här..och tittar på tv och letar efter någon rolig film vi kan titta på ikväll, dagen har varit jättebra.. och kvällen blir nog bra den med! ni får ha en bra kväll, för det ska jag ha..kramar!

härliga bilder på mig och Linus sen idag, världens finaste Linus..jag älskar dig! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0