ni är sjukt bra tjejer.

Har duschat och ätit lite för en stund sen, kom hem vid 7 eftersom det var dans idag, så jag gick med Alisa hem som vanligt, Ajla var också med..vi pratade väll mest och så, har alltid kul med er! lite innan 5 åkte vi till dansen, den gick bra, och det är ju så kul! det är snart uppvisning med, julshow den 11 september för er som vill komma och kolla! så har min dag sett ut, bara bra helt enkelt! skoldagen var helt okej, även om torsdagar är så jobbiga..men imorgon är det äntligen fredag igen, gud vad jag älskar fredagar både i skolan för dom är så slappa och bra, och sen för att det är helg..efter skolan hänger jag med Jennifer hem, det ska bli kul att vara med henne för senast var typ sommarlovet, alldeles för länge sen.. inte bra inte! vi hörs, kramar!

en bild på mig och Ajla sen idag,♥ dålig bildkvalite..men bättre med en dålig bild än igen alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0