farsdag.

Jag har inte varit hemma så mycket idag, sen har jag inte haft någon lust att blogga heller, så det får bli nu istället..vid 1 så kom min syster och Markus, jag och Markus spelade lite wii..det är ju så kul! sen åt vi och så..vid 2 så åkte jag mamma, Jennie och Markus till Huseby, där det är någon julmarknad..det var faktiskt mysigt att gå där..vid lite över 5 så åkte vi hem, Jennie och Markus åkte hem en stund efter, och sen dess har jag väll mest tagit det ganska lungt, duschat, packat till idrotten suttit här vid datorn, och kollat på tv..men det behövs slappas, för imorgon är det skola igen, ny vecka..och det blir vardag igen, varför ska helgerna gå så snabbt? jag tycker att det borde vara helg längre..än bara två dagar, men det är ju trots allt 'bara' 5 veckor kvar till jullovet, men det ska jag nog klara av..men jag måste erkänna att jag har längtat till jullovet sen första dagen i skolan efter höstlovet, men det är väll antagligen så det är? det ska bli kul att träffa alla igen.. i skolan imorgon ialalfall! förresten så är det ju farsdag idag..Ja, jag har grattat min älskade pappa! han fick en långärmad stickad tröja av mig, eller vad man nu ska kalla det..men jag hade köpt en för liten storlek, men Jennie skulle byta den..så han får den någon annan dag, han blev som tur va glad!
hoppas ni har haft en bra dag, så hörs vi imorgon, kramar!

Jag och min bästa pappa i Göteborg för någon månad sen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0