väntar på mina favoriter.

kom in för en stund sen..solade lite och tog självklart ett dopp till i poolen,
det behövs verkligen i denna hettan! det är fortfarande varmt ute och klockan är halv 7,
men det är ju faktiskt så det ska vara, nu när det är sommar..så det är ju hur bra som helst!
det kan inte bli bättre, men man hade ju gärna velat ligga på staranden vid havet idag med,
men där kommer jag vara det mesta av sommaren ändå.. hihi' så är det ju!
ja, men annars väntar jag på att sara ska komma nu,alice kommer inte förens 8..
men sara skulle komma vid 7 eller någonting, tror jag..så hon kommer väll snart,
det kommer särket bli en hur bra kväll som helst, med mina favorittjejer!
ni får ha det lika bra som jag har haft och ska ha, pussar och kramar!

en bild som jag tog för en halvtimme sen kanske..det får bli dagens linnea,
för jag har gått runt i bikini precis hela dagen, haha..så himla härligt!
bikini - JC


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fin blogg! :) vad hette din förra blogg?

2010-06-28 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0