bad och ansiktsmask med alice.

nu sitter jag inne med alice och myser, vi äter chips och godis,hur gott som helst!
hon kom till mig vid lite efter 7tiden, så då åt vi middag..sen badade vi i poolen,
det var faktiskt 22 grader varmt i vattnet, jag låg i där en bra stund,
det kändes som om det var varmare i vattnet en luften,haha jag ville inte gå upp..
nu sitter vi i soffan med ansiktsmask på.. jag som en neger och hon som en albino..haha' så sjuka!
men vi har det så bra som det bara går..är det något bra på tv ikväll eller? borde kolla upp det..
min dag med alice har varit riktigt lyckad,måste jag säga..värmen ligger på topp med!
här kommer några bilder som vi tog när vi badade, ni blir sugna på att hoppa i va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0