imorgon blir det shopping.

nu har jag precis pratat klart med alice i telefon..
väntat på att hon skulle ringa..haha!
vi bestämde mest lite om imorgon och sånt..
för alice ska ta spruta i växjö imon då..jag hänger med!
för växjö är ju också känt för shopping,eller vad säger ni?
så självklart är ju vi sugna på att hitta lite nytt..hihi!
jag ska se om min bikini jag vill ha..finns i rätt storlek denna gången,
man får ju hoppas!jag vill ha en skjorta eller något annat med,
vi får se..det blir särket jättemysig dag imorgon,som det brukar bli..
jag känner mig lite sådär halvtrött ikväll..kommer väll slå ihjäl mig snart..
slått mig i knät,armbågen och i huvudet på en timme ungefär,hur lyckas man?
så jag skulle gärna velat lägga mig i soffan och kollat på någon bra film ikväll..
det hade ju verkligen inte varit fel! men som sagt..man behöver ju en bra film då?
det har jag dock inte..borde köpta lite nya,för filmer behövs alltid..
vi hörs nog inte mer ikväll..så mer bloggande kommer imorgon!

här får ni två bilder på mig från idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0