solig dag med alice och sara.

hej på er!
jag vet att jag har uppdaterat riktigt dåligt nu, dom senaste dagarna..
men iallafall så sov sara över hos mig igår, vi sov aldrig i husvagnen sen,
alice mådde inte alls bra,så hon kom aldrig sen igen,så det blev bara sara och jag,
men vi hade det ju bra iallafall, en lyckad kväll! vi satt lite vid datorn,
var ute..pratade och sånt, vi vaknade ungefär vid 9 idag,
sen gick vi ut och åt frukost, la oss på studsmattan och solade, badade med..
hur skönt som helst! sen ringde alice, hon mådde mycket bättre idag,
så hon kom vid halv 1 ungefär,så skönt att hon mår bättre nu!
 alice och sara cyklade upp till alice nu för en stund sen..
för stt hämta något, som vi ska hälla läsk i sen frysa in i frysen,
det är svårt att förklara, vi får se sen om vi lyckas med det.. haha!
men dom kommer väll snart, om 10 minuter eller något sånt,
sen ligger vi väll ute resten av dagen på studsmattan och solar och badar..
vi hörs senare idag..för nu ska jag gå ut i solen, och vänta på att dom ska komma tillbaka..

bilden är ínte tagen idag, den är sen jag var med sara på öland,
men har inga bilder nu.. så den får duga, det kommer nog ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0