sol och bad med alice.

jag har inte uppdaterat bra alls idag heller, jag vet..
men det blir så ibland,man vill inte sitta inne vid datorn,
nu när det är så himla fint väder..jag har ingen lust att blogga nu heller,
men jag tyckte jag behövde det nu..alice kom till mig lite över 12 idag ungefär,
träffade henne senast i torsdags,herregud,var det en hel vecka sen?
ojdå..men så ska det inte fortsätta! det var kul att träffa henne,
prata och sånt igen..vi var ute i solen hela tiden, som alltid!
det är ju bland det bästa som finns..vi åt jordgubbar med, mums!
sen när det blivit för varmt i solen, så tog vi oss ett dopp i poolen,
för att svalka oss.. det behövs ju i denna hettan,nej nu ska vi inte klaga!
när äntligen sommaren är här, jag ska ut och sola snart igen,
såhär ska det vara hela sommaren.. hoppas jag på iallafall..
får väll passa på..vi hörs väll senare, har det så bra!

det blir en härlig sommarbild på alice från idag..jag älskar dig,min bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0