sen började det ösregna.

dålig uppdatering idag..men det har inte hänt alls mycket idag,
så jag har inte haft något att berätta om..men jag kom nyss hem iallafall,
jag var ute och sprang med mamma..runt holmahult,det var riktigt skönt!
först hade man ju ingen lust,men det känns ju bra nu efteråt..hihi!
men tror ni inte att det började ösregna när vi bara hade en bit hem?
jo men självklart..men nu hade jag en så snäll pappa,som faktiskt ringde..
så frågade han och han skulle hämta oss,för det öste ner..haha!
så pappa kom sen,tur det..jag nog om det,ikväll ska jag bara titta på tv..
ska snart krypa ner under en varm filt i soffan..och se om det är något bra.
vi hörs kanske senare ikväll..men jag tror knappast det, ni får ha det så bra!

en bild på mig just nu..tagen för några minuter sen.
och en bild till..tagen från mitt fönster..regn,regn och regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0