glassen blev som milkshake.

har varit ute hela dagen idag, det är hur varmt som helst nu med..
iallafall så har jag varit med alice och sara idag ju,vi gjorde ju glass..
men det gick ju inte särkilt lyckat,det var ju ingen glass när vi tog ut den,
kanske för att vi inte orkade vänta i 4 timmar, på att ta ut och äta den..
den var som milkshake så vi drack den, med jordgubbar i.. men det funkade ju med!
dom åkte hem vid 5 tiden båda två, så annars har jag inte gjort så mycket efter det,
jag har egentligen inte något roligt att säga..imorgon ska jag och alice ut och springa..
på morgonen innan det blir för varmt.. sen på dagen blir det att vara med jennifer,blir särket bra!
ni får ha en bra kväll..så hörs vi senare, kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0